Oxygen Events organizeaza: Conferinta "Relatia cu consumatorul de servicii financiare" 03.03.2016 0 1606 Oxygen Events, cu sprijinul Asociatiei Romane a Bancilor si in parteneriat cu Consiliul Patronatelor Bancare, MasterCard si Banca Transilvania organizeaza: Conferinta "Relatia cu consumatorul de servicii financiare" - 10 martie 2016, 9.00 a.m - Hotel JW Marriott, Grand Ballroom DConferinta este structurata in doua sesiuni, pe cat de actuale, pe atat de punctuale: prima sesiune este dedicata posibilelor efecte ale legii "Darii in plata", la noile reglementari promovate de ANPC, care vor intra in vigoare in aceasta luna si vor avea impact asupra relatiei dintre clienti si banci, iar cea de-a doua sesiune are in vedere recastigarea increderii si imbunatatirea relatiei dintre banci si consumatorul de servicii financiare.Cele doua sesiuni vor fi moderate de Ana Maria Vasile, jurnalist Agerpres si Valentin Lazea, economist sef Banca Nationala a Romaniei.Adrian Vasilescu, consilierul guvernatorului va deschide conferinta iar Keynote speaker va fi prof.univ. MIRCEA COSEA, reputat analist economic care se va referi la "Efectele economice si sociale ale unei legi insuficient documentate, formulate si explicate".Speakerii care au confirmat participarea sunt:in prima sesiune: Alina Nicoleta Ghica, judecator CSM, Bogdan Pandelica, presedinte ANPC, Florin Danescu, presedinte executiv ARB, Paul Anghel, director general ANPC, Monica Dudian prof. univ. ASE, Bogdan Plesuvescu, director Directia juridica Banca Transilvania, Stan Tarnoveanu, avocat ZRP, *reprezentant BNR, *reprezentant CPBR.in cea de-a doua sesiune: Cosmin Vladimirescu, Country Manager pt. Romania, MasterCard, Paul Anghel, director general ANPC, Florin Danescu, presedinte executiv ARB, Bogdan Preda, secretar general CPBR, Gabriela Folcut, presedinte Comisia Comunicare ARB, Calin Rangu, director Directia Protectia Consumatorului din ASF, Alexandru Paunescu, membru al Colegiului de Coordonare CSALB, Sorin Mierlea, presedinte InfoCons.Referitor la subiectul conferintei, prof. univ. Mircea Cosea declara: "Este unanim acceptata, la nivelul cercetarii economice si sociale o realitate cu atribut de axioma, aceea ca oricat de bine ar fi gandita o lege si oricat de corect ar fi aplicata, efectele ei pozitive vor fi contrabalansate in timp de aparitia obligatorie a unui numar, cel putin egal, de efecte negative. Este un fenomen normal avand in vedere multitudinea de conexiuni pe care aplicarea unei legi o determina in relatiile intra si extra economice si sociale, in contextul unui tip determinant de comportament al utilizatorilor legii. Dezbaterile publice ale propunerilor legislative, consultarile cu cei in cauza, analizele economice si sociologice de fundamentare trebuie sa fie si in Romania secolului XXI, tara membra a UE, elemente indispensabile oricarei initiative legislative, daca se doreste constructia unui stat de drept".In ceea ce priveste creditarea, Dana Demetrian, vicepresedinte Retail & Private Banking, BCR afirma ca "Creditarea pe retail a traversat mai multe perioade de evolutie: daca la inceputul anilor 2000 a existat o crestere accelerata in care toate lucrurile au evoluat foarte rapid cu modificari majore intr-o piata foarte tanara si lipsita de experienta, apoi a urmat o perioada de redresare in care bancile, dar si clientii s-au reasezat si temperat. Cresterea populatiei bancarizate va fi un lucru important, la fel si digitalizarea si conceptul Big Data, un sistem complex de analiza a comportamentului clientului si a tuturor datelor disponibile. Toate acestea vor conduce la o schimbare fundamentala la nivel de strategie, iar influenta va fi resimtita de clienti la produse si serviciile oferite de banci. 2016 va fi un an de provocari care vor defini activitatea bancilor pentru urmatorii 10 ani."Preocuparea pentru apropierea fata de consumator cat si pentru educatia financiara a acestuia este si in atentia MasterCard despre care Cosmin Vladimirescu, General Manager pentru Romania, MasterCard afirma ca "Avansul tehnologic si dinamica cu care se dezvolta peisajul financiar modern deschid noi oportunitati pentru apropierea fata de consumator, iar initiativele MasterCard sunt o dovada in acest sens. Licentierea directa a Trezoreriei Statului ca acceptator de plati cu cardul, extinderea continua a platformei de avantaje si privilegii MasterCard Premium, campaniile MasterCard de promovare a tehnologiei contactless, precum si proiectele pentru cresterea nivelului de educatie financiara sunt demersuri care imbunatatesc experienta consumatorului, aducand rapiditate, securitate si comoditate.""Conferinta "Relatia cu consumatorul de servicii financiare"aduce si ceva in plus: pune in centrul discutiilor clientul, fara de care nici o industrie nu ar exista si cheama furnizorii de servicii financiare sa il convinga sa apeleze, in continuare, la produsele lor,” concluzioneaza jurnalista Ana Maria Vasile, unul din moderatorii evenimentului.Temele actuale ale dezbaterii, experienta si pregatirea profesionala a participantilor la conferinta ne indreptatesc sa afirmam ca acest eveniment va fi unul de o deosebita importanta pentru mediul economico-financiar al Romaniei, mai ales in contextual dezbaterii in Parlament a legii darii in plata.Sursa: Comunicat de presa Oxygen Events Articole similare Credite Subiecte relevante ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului) MasterCard BNR (Banca Nationala a Romaniei) credit ARB (Asociatia Romana a Bancilor) Q & A