Saxo Bank publica rezultatele pentru prima jumatate a anului 2017 31.08.2017 0 1226 Saxo Bank raporteaza profituri si active ale clientilor in crestere pe masura ce transformarea digitala castiga teren inaintea aniversarii a 25 de ani de la infiintareSaxo Bank ("Grupul") a raportat un profit net de 30,7 milioane euro (229 milioane DKK) pentru primele sase luni ale 2017, o crestere de 45% in comparatie cu prima jumatate a lui 2016. Depozitele colaterale ale clientilor au continuat sa creasca la un maxim record de 13,2 milioane euro (98,3 milioane DKK) si, in ciuda volatilitatii scazute, venitul operational al grupului a atins suma de 209,6 milioane euro (1,56 miliarde DKK), fata de 196 milioane de euro (1,46 miliarde DKK) in 2016.Baza de capital a Grupului este in continuare puternica si, din 30 iunie 2017, proportia de capital comun de gradul 1, rata de capital de rangul 1 si rata capitalului total pentru Grup au fost 15,7%, 17,8% si, respectiv, 20%.Venit operational: 209,6 milioane euro (196 milioane euro in prima jumatate din 2016)EBITDA: 61,6 milioane euro (57,6 milioane euro in prima jumatate din 2016)EBITDA ajustat: 73,9 milioane euro (65,8 milioane euro in prima jumatate din 2016)Profit inainte de impozitare: 41,9 milioane euro (29 milioane euro in prima jumatate din 2016)Profit net: 30,7 milioane euro (21,2 milioane euro in prima jumatate din 2016)Depozitele colaterale ale clientilor: 1,32 miliarde euro (1,1 miliarde euro in prima jumatate din 2016)Capital propriu total: 592,3 milioane euro (548 milioane euro in prima jumatate din 2016)Rata capitalului total: 20,0% (19,5% la finalul lui 2016).Comentand rezultatele, Kim Fournais, CEO si co-fondator Saxo Bank, a declarat: "Rezultatele pentru primele sase luni ale anului 2017 reprezinta o dovada a eforturilor noastre de a continua sa investim si de a imbunatati continuu experienta clientilor nostri si tehnologia. In septembrie vom sarbatori primii 25 de ani de activitate ai Saxo Bank si calatoria noastra de la pionieratul in tranzactionarea online timpurie la a deveni facilitatorul lider al accesului la piata globala de capital unde Saxo furnizeaza servicii bancare (BaaS – Banking as a Service). Saxo a fost o companie fintech cu mult inainte ca acest termen sa apara si, pana in ziua de azi, scopul nostru este de a progresa in mod constant in evolutia tehnologiei pentru a ne asigura ca suntem in fruntea digitalizarii concentrate pe client a industriei serviciilor financiare"."Rezultatele pentru prima jumatate a lui 2017 subliniaza faptul ca suntem pe drumul cel bun, dar vom continua sa investim si sa prioritizam dezvoltarea tehnologiei si a digitalizarii viitoare pentru a ne asigura ca suntem in avangarda dezvoltarii unei calatorii digitale de cea mai buna calitate pentru clientii nostri".In luna mai 2017, s-a anuntat ca Geely International Hong Kong, o filiala a Zhejiang Geely Holding Group Co., Ltd ("Geely Group"), a facut o oferta pentru 30% din actiunile Saxo Bank. Se preconizeaza finalizarea tranzactiei in al patrulea trimestru al 2017.Sursa:Saxo Bank Articole similare Financiar Subiecte relevante profit tranzactii Q & A