Competitia live desfasurata in cadrul Mobile World Congress provoaca cinci start-up-uri sa integreze platile in internetul lucrurilor

Visa a anuntat astazi ca extinde si in Europa Everywhere Initiative, un program dedicat inovatiei, conceput pentru a incuraja dezvoltarea nivelului urmator in domeniul platilor, in contextul trecerii industriei de la plastic la digital. Participantii la prima competitie Everywhere Initiative din Europa vor concura pentru un premiu de 50.000 de euro destinat finantarii unui program de dezvoltare alaturi de Visa sau prin parteneriate cu clientii Visa, si pentru sansa de a avea acces la interfetele de programare a aplicatiilor de plata ale Visa, la mentori si experti in tehnologie la cel mai inalt nivel. Totodata, Visa va continua sa deruleze anul acesta programul Everywhere Initiative in America de Nord, America Latina si Asia.

"Intr-o industrie foarte dinamica, programul Visa Everywhere Initiative ne permite sa exploram o multitudine de idei pentru rezolvarea provocarilor operationale, sa influentam parcursul dezvoltarii produselor, sa ne sprijinim clientii si sa ne definim cultura inovatiei", a declarat Shiv Singh, vicepresedinte senior parteneriate strategice si inovatie in cadrul Visa Inc. "De fiecare data cand extindem acest program intr-o regiune noua, scopul nostru este sa atragem in domeniul platilor antreprenori talentati, cu idei extraordinare, si speram sa vedem aceleasi rezultate exceptionale si pe piata europeana in lunile urmatoare."

Incepand din martie 2017, Visa va invita participantii eligibili din Europa sa-si prezinte solutiile de business care se incadreaza intr-una dintre urmatoarele trei teme:
  • Provocari ale comunitatilor locale: Cum pot contribui tehnologiile de plati digitale la dezvoltarea de produse care conecteaza oamenii si imbogatesc comunitatile locale?
  • Provocari regionale: Cum pot transforma tehnologiile mobile si dispozitivele conectate experienta calatoriilor intre orase?
  • Provocari privind calatoriile internationale: Cum pot noile produse si servicii, bazate pe interfetele de programare a aplicatiilor de plata ale Visa, sa creeze o experienta de calatorie unitara?

Competitie live la Mobile World Congress

Pentru a anunta prima competitie europeana Everywhere Initiative, Visa gazduieste pe 27 februarie o competitie live in cadrul Mobile World Congress, in cadrul careia cinci tinere companii de tehnologie vor concura pentru un premiu de 25.000 de euro. Cele cinci companii sunt:
  • Biowatch: Permite plati NFC si autentificare pe baza tehnologiei de recunoastere a tiparului vaselor de sange, prin intermediul unui ceas conectat prin Bluetooth. Biowatch are sediul in Elvetia.
  • Maintool: Dezvolta curele inteligente, care, atunci cand sunt atasate unui ceas, monitorizeaza semnele vitale ale corpului. Maintool are sediul in Franta.
  • Evopark: Ajuta consumatorii sa gaseasca un loc disponibil in parcarile din zona, pe baza unui abonament lunar. Evopark are sediul in Germania.
  • Wia: Ofera o platforma de tip cloud pentru solutiile destinate internetului lucrurilor, cu servicii de tip back-end scalabile, precum administrarea serverelor, replicarea datelor si stocare. Wia are sediul in Irlanda.
  • Kwik: Furnizeaza un buton conectat prin Wi-fi care permite consumatorilor sa cumpere instant produse si servicii de la comercianti si alti furnizori de servicii. Kwik are sediul in Israel.
Membrii juriului sunt Alejandro Agag, CEO al Formula E, Jean-Claude Deturche, vicepresedinte senior al Gemalto, Mark Antipof, director executiv pentru relatia cu clientii in cadrul Visa, Sam Shrauger, vicepresedinte senior responsabil cu solutiile digitale in cadrul Visa, si Shiv Singh, vicepresedinte senior parteneriate strategice si inovatie in cadrul Visa.

Sursa: VISA